Pagini

joi, 30 aprilie 2009

Bancuri

Alinuta vede, la plaja, un baietel in pielea goala
Alinuta: - Mama, ce-i atarna baietelului, intre picioare? Mama: - E, ce sa-i atarne? O fluierice!
Dupa o jumatate de ora, Alinuta incepe sa planga.
Mama: - De ce plangi?
Alinuta: - M-ai pacalit, mama ! Degeaba am suflat, ca nu fluiera !


Prin minunile medicinii moderne, doi homosexuali au reusit sa aiba un copil.
Dupa nastere, s-au dus sa-l vada la sectia de nou-nascuti. Acolo era un planset si strigat de te durea capul.
-Vezi, zise unul dintre cei doi parinti, toti bebelusii plang, numai al nostru e linistit si multumit.
- Pentru ca al nostru e precoce. Toti bebelusii au suzeta in gura si plang, pe cand al nostru si-a bagat-o in fund si tace !


Doi proaspat casatoriti ajung de comun acord sa nu fie gelosi. Si ori de cate ori unul din ei il/o inseala sa puna in secret un bob de fasole intr-un vas, iar la batranete sa scoata vasele si sa vada cine a fost mai fidel.
Zis si facut.
Pe la 80 de ani, mosu zice:
- Mai muiere, cred ca ar fi timpul sa scoatem vasele sa vad si eu de cate ori m-ai inselat pana acum
-Bine, cum zici tu.
Mosu: Uite in vas am 7 boabe de fasole.Tu?
Baba: Eu am gresit mai mult.Am 18 boabe.
Mosu: Ei..., nu-i chiar asa mult
Baba: Da, dar iti aduci aminte de cate ori ai mancat fasole?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu