Pagini

sâmbătă, 9 mai 2009

Aprecieri pentru "Adevarul Holding"

Citesti si altceva inafara de ziare, blog-uri, forum-uri, etc. ?
Eu da, in putinul timp liber pe care il am incerc sa citesc carti care cuprind o gama larga de subiecte sau domenii.
Anul trecut dupa publicitatea agresiva a celor de la Adevarul am inceput sa-mi cumpar si eu cartile din colectia "100 de carti care trebuie sa le ai in biblioteca", fiind multumita de calitatea acestora. Toate bune si frumoase pana cand am vazut ca dintr-un volum (din trei existente) al unei opere lipseste un capitol..volumul al II-lea se termina cu capitolul 45, iar volumul al III-lea incepe cu capitolul 47. Am scris la redactia lor si am facut o reclamatie, necajita fiind de cele descoperite. Nu ma asteptam sa primesc un raspuns, dupa ce citeam la ei pe site ca lumea se plangea de neonorarea unor comenzi facute cu 3-4 luni in urma..sau onorarea acestora dupa o perioada lunga de timp..insa, surpriza..dupa cateva ore am primit e-mail de la ei..eram...wow. Informatia primita a fost referitoare la faptul ca pot schimba volumul al II-lea..ce puteam sa vreau mai mult ? Era perfect ! Si uite asa, am fost si am schimbat volumul..fara incidente, cei de acolo fiind foarte amabili ..chiar daca era destula lume care astepta sa cumpere volumele ce nu le-au putut achizitiona cand au aparut.

Numai cuvinte de lauda pentru ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu