Pagini

luni, 18 mai 2009

Locuinta noastra

Cum timpul nu sta pe loc si imbatranim pe zi ce trece..trecem de la anii copilariei cand ne jucam si nu aveam nicio grija, ca mami si cu tati se ocupau de toate, la o perioada in care ar trebui sa constientizezi ca ai depasit vremurile cand toate erau d-a gata si trebuie sa privesti cu mai multa seriozitate viata, sa te gandesti ce faci pentru a te intretine si a te descurca pe cont propriu.
E greu..concurenta este mare..lucrurile pe merit sunt greu rasplatite in tara noastra, primeaza coruptia (si cu asta cred ca nu are rost sa spun mai multe)..acest lucru demotivand pe unii dintre noi de a se implica concret si de a mai incerca sa faca ceva, se complac situatiei si traiesc cu ce au..nedorindu-si mai mult de la ei si de la viata.


Astfel, cu totii ajungem la un moment dat sa ne dorim propria casa..daca avem norocul sa provenim dintr-o familie care ne poate pune la dispozitie acest "lux", daca nu..ne chinuim singuri pentru a putea obtine ceva..asta in cazul in care nu suntem de acord sa locuim cu parintii sub acelasi acoperis.


Am ajuns si eu in aceasta situatie, imi doresc propriul camin in care sa locuiesc fara parinti..sa ma confrunt singura cu greutatile vietii, fara a mai avea ajutorul parintilor. Insa este greu, dar nu imposibil atunci cand chiar iti doresti asta..drept urmare, sunt in cautarea unei case pe langa Bucuresti (nu foarte aproape, ca preturile sunt mult mai mari si nu imi permit ).


Daca stiti ceva legat de vreun anunt, am rugamintea sa-mi spuneti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu