Pagini

marți, 19 mai 2009

Quelle


Cum vi se pare varianta achizitionarii produselor de la Quelle?

Mie nu mi se pare o idee prea okay. Am cateva prietene care si-au facut comanda, pentru ca sunt mai ieftine (cica) respectivele produse..asa sa fie, dar sa astepti 3 saptamani pana vine o comanda si sa constati ca nu iti vin acele haine..te cam lasi pagubas data viitoare..sau poate nu, depinde. Ele au mai facut comenzi si in trecut..cand s-a pierdut comanda, cand s-a pierdut coletul ce trebuia adus prin curier si totusi au perseverat si au avut curaj sa comande din nou, ca-s ieftine :)

Nu am suficienta rabdare sa astept atata timp pentru a ma putea folosi de ceva..daca am nevoie, merg si imi cumpar, le probez, daca imi plac le iau..si in 3 saptamani imi pot achizitiona mai multe schimburi :)..cheltuind poate mai mult, asta e drept..dar stim cu totii ca timpul costa bani :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu