Pagini

duminică, 28 iunie 2009

Paine facuta acasa


Anul trecut am cumpărat pentru a mea mamă un aparat de făcut pâine, fiind încântată de ideea de a-ţi pregăti "performant" pâinea în casă. În felul acesta scăpam de frâmântat, lăsat la crescut şi alte procedee ce trebuiesc îndeplinite pentru a face pâinea şi nu în ultimul rând scăpam de "conţinutul de umplutură" regăsit în produsele din comerţ.

Pare interesant, cât de uşor este să priveşti cum maşinăria face tot..tu stai pe post de spectator, doar te bucuri de rezultatul final. Însă aşteptatul este cam lung..aproximativ 3 ore jumate durează până pâinea este gata. Mie mi se pare mult, mor de foame până este gata (glumesc, oricum nu prea mânanc pâine).

Ar fi bine dacă m-aş putea ţine de ea, să renunţ la pâinea achiziţionată din comerţ..dar în cursul săptămânii să stai atâta timp dupa ea..e ceva. Dar merită pentru că nu mai mănânci pâine cu 3 kg de amelioratori, afânători, etc., nu?

5 comentarii:

  1. sunt de aceeasi parere
    ti-am lasat leapsa tie:))daca vrei sa o preiei m-as bucura:)
    o seara minunata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai prins Sasha :), voiam eu sa fug..dar nu am reusit.
    Voi prelua leapsa maine si o voi da mai departe, asa ca sa iti fac placerea..ca daca era dupa mine.. :D
    O seara placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. pare ciudat "sa-ti gatesti paine" dar, pare sanatos :) pofta buna! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa programezi seara masinuta, iar dimineata cand te trezesti ai paine calda, noi asa facem.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc victorialpx.

    Medeea e cam riscant sa lasi ceva sa functioneze fara sa-l supraveghezi, cel putin pentru mine :) Multumesc de sfat si de vizita ;)

    RăspundețiȘtergere