Pagini

joi, 30 iulie 2009

Jurnalul Perlei Orientului

Scrisa de Maureen Lindley, "Jurnalul Perlei Orientului" aparuta la Editura Polirom, este cartea pe care am primit-o cadou din partea traducatoarei, carte pe care am gasit-o pe birou si care mi-a luminat fata cand am vazut-o.

Este o placere deosebita atunci cand primesc carti, ma gandeam la ideea ca: "dar din dar se face"..asa cum eu am daruit din toata inima, am primit o alta carticica ce mi-a adus pe fata zambetul care-mi lipseste de ceva vreme.

Imediat ce o voi termina de citit, va voi impartasi parerea mea referitoare la aceasta carte..insa dupa ce termin care ce o citesc, sau incerc s-o citesc, acum.

2 comentarii:

  1. Uraaaa,ce frumos!! Uite,chiar se-adevereste vorba ca binele se-ntoarce!!!!! Observasem ca daca ajutam pe cineva cu ceva,in scurt timp aveam si eu o bucurie din alta parte,ca asta e farmecul - cercul sa nu se-nchida!!
    Doamne-ajuta! De-ai sti cat ma bucur,ca un copil! Imi imaginez ca te-ai bucurat cel putin cat mine,asa-i?
    Abia astept sa ne spui ce scrie pe-acolo!
    Mersi frumos pt tot,stii tu,de-o mie de ori!!!!!!!!!!!! Cu vestea asta,mi-ai facut ziua mai frumoasa,parca as fi primit-o eu asa ma simt!!!

    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar m-am super bucurat.M-am gandit si am sperat ca si tu sa te fi bucurat atunci cand ai primit carticica, macar un pic din cat m-am bucurat eu cand am vazut cartea pe birou.
    Trist este faptul ca eu nu mai am pe unde sa le pun, dar nu conteaza..tot imi doresc cat mai multe, ca loc le gasesc ;)

    RăspundețiȘtergere