Pagini

luni, 20 iulie 2009

Sambata la munca

Pe timp de criză, românii ar putea fi obligaţi să vină şi sâmbăta la serviciu.

Acest lucru se va întâmpla, însă, numai în cazul în care Executivul va decide modificarea Codului Muncii în conformitate cu noua lege europeană.

Conform acesteia, săptămâna maximă de lucru a fost majorată de la 40 la 48 de ore.

În ţara noastră se lucrează, oficial, doar 40 de ore pe săptămână, de luni până vineri.

Sursa: Antena3


Sa fie nevoie de asa ceva? Probabil o mare parte din populatie vine la munca si nici 6 ore din cele 8 ore, nu munceste foarte mult datorita faptului ca in majoritatea ramurilor de activitate, volumul de munca a scazut foarte mult. Astfel, venim sambata la munca pentru ce?

Noroc cu ideile astea asa bune ca altfel nu stiu ce ne-am fi facut, sau ne-am face

7 comentarii:

  1. ai zis bine... oficial!!!

    dar in mod neoficial.. cate ore lucrezi pe saptamana ?

    40... sau mai mult

    foarte multe firme ... lucreaza si sambata desi se presupune a fi weekend
    atunci.. dk s-ar aproba modificarea codului muncii.. inseamna ca angajatorii ne vor chema si duminica la munk ?

    2 zile de recuperare ... dupa o sapt de munk... mi se par insuficiente.. in conditiile in care... si sambata si duminica se gaseste cate ceva de facut...chiar dk nu muncesti la birou... muncesti de acasa...so...nu cred ca ar fi in regula.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai pentru angajatori este okay, nu conteaza timpul pe care-l munceste un om (ei oricum nu prea se ostenesc sa vina in weekend), important este ca profitul inregistrat sa fie cat mai mare.

    E foarte aiurea, pentru ca daca vor fi si mai multe ore lucrate nu inseamna ca si productivitatea o sa fie mai mare, se va instaura oboseala si lipsa de interesului care nu stiu daca vor aduce ceva beneficii, din contra.
    Ramane de vazut ce se va intampla

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai in ritmul asta, cu o mica adaugare de "munca voluntara" poate refacem "glorioasele" vremuri de altadata...

    RăspundețiȘtergere
  4. Speram totusi la vreme mai bune Rappa_ru' :)
    Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc:). Am lipsit cam 2 saptamani, asa ca am de recuperat:)...am constatat ca de aici nu am mai citit;)) asa ca m-am luat de treaba;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am simtit lipsa sa stii.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc la fel:)...pot spune ca si eu am simtit dorul lecturii blogului tau:)

    RăspundețiȘtergere