Pagini

joi, 23 iulie 2009

Targ estival de carte la Mamaia

In perioada 17 iulie - 16 august in Mamaia va avea loc „Targul Estival Constanta”, deschis la Pavilionul Expozitional din statiunea Mamaia.

Targul este organizat pe trei sectiuni: educatie, cultura si souvenir si aduna cele mai importante edituri romanesti.

Reducerile se vor situat in limita a 35% din pretul lor normal.
De la carti pentru copii la cele academice, de la bijuterii lucrate de artisi populari si obiecte de anticariat pana la bijuterii din aur si cristale swarovski, cd-uri cu cele mai valoroase aparitii in materie de muzica si film, pavilionul de 3.000 de metri patrati situat in fata hotelului Malibu din Mamaia le are pe toate.

2 comentarii:

  1. am fost si eu, parca anul trecut aveau o varietate mai mare,acum...na:P, mi-am luat un pachet cu 3 dvd-uri cu baroque festival,mi se pare superrr:D

    RăspundețiȘtergere
  2. opaa..ma pui pe ganduri Anne-Mary :) Nu intentionam sa merg, decat doar daca as fi avut un drum pe acolo..acum,dupa cele spuse de tine, trebuie sa ma mai gandesc. Multumesc

    RăspundețiȘtergere