Pagini

sâmbătă, 18 iulie 2009

A venit weekend-ul...

Aşteptăm sfârşitul de săptămână pentru a ne odihni, a ne putea rezolva treburile casnice, să mergem la cumpărături, etc. Numai că temperaturile astea ne cam dau planurile peste cap, sau cel puţin mie. Am o grămadă de făcut, dar nu-s în stare..îmi lipseşte starea necesară, cheful, de a face ceva.

Căldura asta este insuportabilă uneori şi când mă gândesc că e doar începutul, vor urma zile cu disconfort termic mult mai ridicat, zile ce vor fi multe la număr.
Şi cică este weekend, iar eu am dormit foarte aiurea..ceea ce am de făcut nu pot, mă chinui cu căldura asta de parcă aş lupta cu morile de vânt.

Ce frumos e să ai o casă la munte, măcar o cămăruţă unde să poţi sta în weekend când la "cucuiata" nu mai poti rezista temperaturilor ridicate. Cui nu i-ar plăcea, nu?

Starea voastră de spirit care este, simţiţi disconfortul produs de căldură?

5 comentarii:

  1. Momentan nu foarte tare dar starea tot aceea descrisa de tine este de vreo saptamana incoace...probabil o sa o simt pentru ca maine plec la Urziceni si o sa fie cam caldut zic eu:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Rapp vino la cucuiata aici la mine, sa vezi sa vezi ce "racoare e" ..sau as vreau eu sa fie :D
    Drum bun maine la Urziceni :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu unul n-am apucat sa simt disconfortul :))

    de la 5 sunt in picioare si n-am avut timp sa observ decat cand am terminat treaba ...

    oricum este exagerat de cald... mere o terasa pe vremea asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred sa mai fi avut o vara atat de capricioasa!!!!!! Ploaie,ploaie,soare arzator - calduri infernale,seara vant,furtuna,averse,ploi cu grindina,cald,ploi,canicula,seara - nori si rece,noaptea fara aer,dimineata deja promisiune de topire.......,la 5 minute dupa,...ploaie din senin,racoare!
    La mare ...poate de amorul artei !
    Stare de spirit?! In ton cu vremea,adica ..vraiste !!

    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  5. Petrut esti un norocos, eu am murit de cald sambata..credeam ca nu se mai termina ziua

    L'automnne si probabil asta e doar inceputul, efectele poluarii se vor resimti mai bine in anii urmatori.

    RăspundețiȘtergere