Pagini

joi, 20 august 2009

Aspectul copertilor se schimba

Mi-am cumpărat azi, volumul al 41-lea din colecţia de la Adevărul şi sunt cam dezamăgită deoarece coperta a suferit o modificare..apare un roşu care marchează numărul volumului, respectiv autorul cărţii.

Din punctul meu de vedere arată urât, mai ales când celelalte 40 de cărţi au un alt aspect. Voiam o colecţie completă şi frumoasă, nu o parte din ele să arate într-un fel..altele în altul.
Mergem şi pe variantă multicoloră, ca cei de la Cotidianul, dar măcar acolo ştii că aşa sunt toate..ori aici, 40 de cărţi sunt identice..apoi...diferă.

De ce trebuie să dea ei cu picioru' aiurea? Sau vouă vă place aşa?

4 comentarii:

  1. Ciudat...ei nu s-or fi gandit ca e chiar aiurea ?...foarte bizara chestia...

    RăspundețiȘtergere
  2. din ce am citit, ei considera ca fiind un lucru bun..o imbunatatire, o schimbare ce este bine primita de catre clientii lor..si ca ne vom convinge de asta atunci cand vom avea mai multe carti cu noul aspect..dar oricum langa celelalte arata oricum "grozav".
    Ma intreb ce schimbare o sa mai apara apoi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt la fel de dezamagita de "imbunatatirea" asta...o sa arate foarte urat in biblioteca...da'...asta e...pacat oricum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Printre Ganduri, asa cum spuneam si mai sus..speram sa nu aiba loc prea multe schimbari de acest gen si sa ajunga colectia sa arate in biblioteca foarte urat.

    RăspundețiȘtergere