Pagini

joi, 27 august 2009

Impresii despre concertul Madonnei

Ştiu că v-aţi săturat de subiectul "Madonna", dar pentru că există persoane curioase de cele întâmplate la concert, vă voi spune câteva cuvinte..cu rugămintea de a nu citi cele precizate aici, dacă nu aveţi chef.

Ieri am luat parte la concertul susţinut de Madonna în Bucureşti, în parcul Izvor..am intrat mai repede decât publicul, ceea ce mi-a oferit avantajul de a vedea mai multe lucruri.
În primul rând, am observat la gura de metrou de la Izvor..existenţa oamenilor care vindeau bilete la negru, îţi ofereau bilete la Madonna..la preţuri mai mici decât cele existente la casierii. Mi s-a părut foarte aiurea, erau foarte mulţi "barosani", oameni destul de în vârstă care pierdeau vremea p-acolo întrebând dacă cineva vrea să cumpere bilete.

În jurul orei 16:30 (cred că atât era ora, nu ştiu exact..dar parcă atât să fi fost) au început repetiţiile, la care a luat şi Madonna parte..dar mai pe la sfârşit. La început, nu aveai voie să mergi prea aproape de scenă..datorită gărzii personale a divei, ulterior am avut voie..şi am putut s-o văd cât de cât, de aproape. Era la aproximativ 50 de m în faţa mea şi îşi făcea repetiţiile în linişte, nefiind încă dat drumul spectatorilor, alături de trupa ei.

Ulterior a început să vină lumea, ea retrăgându-se de pe scenă înainte de asta, dar mie nu mi s-a părut că erau foarte mulţi fani înfocaţi..mi s-a părut destul de liniştit totul. Fac comparaţie cu unul dintre concertele susţinute de Michael, unde era o nebunie..şi muzica era foarte tare, dar si spectatorii erau foarte gălăgioşi (putem vedea de aici, diferenţa între M.J şi Madonna).

Despre concertul în sine, ce pot să vă spun..a fost okay, muzică s-a auzit clar..tocmai pentru asta, probabil nu avea un nivel foarte ridicat, costumaţiile ei destul de sumare pentru vârsta ei (scoteau în evidenţă masa musculară deţinută..care nu avea un aspect tocmai frumos pentru o femeie, mâinile ei semănau cu a unui bărbat).

Ceea ce mi s-au părut deplasate, au fost preţurile de la bar. Plăteai pentru un pahar de suc (Pepsi, Mirinda, sau 7Up) de 0,33 ml,1 jeton, valoarea acestuia fiind de 5 RON, pentru un draft de bere tot 1 jeton, un popcorn/chips, la fel.Adică, ar fi însemnând 30 RON o sticlă de suc, 5 RON 400 de ml de bere, etc. Mie mi se pare exagerat..însă numărul persoanelor aflate la bar era foarte mare..se merita, doar e prima oară când vine Madonna la noi,nu?

8 comentarii:

  1. Ei,recunosc,mi-ar fi placut si mie s-o vad de la 50 de m!!!!!!!! Ai avut pile bune,ce sa zic! Bravo! Asa mai merge! I-ai urmarit concertul tot de la distanta aia? Cat a costat biletul ca...nici n-am habar de asta!
    La cat s-a incheiat totul? Stii daca a mai ramas,se zvonea ca ar mai ramane o noapte...,urmatorul concert fiind pe 29,la Sofia! Stii ca acolo s-au facut atentionari pt catolici,sa nu mearga! Treaba lor!

    Mersi pt informatii,iubire! Daca tot ai avut ocazia,de ce nu?
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Intrebarile pe care vroiam sa ti le adresez sunt cele ale lui L'automne,asa ca astept raspunsul si eu.Multumesc si pentru celelalte informatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. mai nu am avut pile, am avut doar ceva treaba..adica am mers de fapt cu treaba, nu ca spectator propriu-zis. Concertul nu l-am vazut de la aceeasi distanta, doar la repetitii am stat acolo, ca apoi era aglomerat si nu=mi place sa primesc coturi sau alte cele.
    Pretul biletelor am inteles ca ar fi fost:
    800 de lei - tribuna VIP, 600 de lei - Golden Bar (in fata scenei), 160 de lei - gazon A, 120 de lei - gazon B.
    Totul s-a terminat in jur de 12 cred, nu prea stiu sa va spun cu exactitate orele, ca nu am stat cu ochii pe ceas..iar eu de acolo am plecat in jur de 1 jumate, dar totul se terminase mult mai inainte, deci in jur de 12 as aproxima eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot spune ca-mi place genul ei, dar o admir pentru vointa cu care si-a atins scopul. Am urmarit ascensiunea ei si mie mi s-a parut ca a devenit constient ceea ce isi dorea publicul. Si-a dorit succesul cu orice pret.
    Eu nu fac parte din publicul ei.
    Totusi am impresia ca la chestia cu tiganii a cam dat-o in bara la noi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu as putea sa spun ca are prea mare legatura pretul cu faptul ca Madonna concerta, dar in fine...piata e tot piata...ma bucur ca te-ai simtit bine:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cherie ea a incercat sa ne impulsioneze pentru a renunta la discrimarile care se fac, nu stiu daca e chiar un lucru bun..dar asta e

    Rapp Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate! Sunt saturat de subiectul asta...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eh...cu biletele vindute pe la colturi ...ma intreb daca nu erau false...
    Preturile la bar...sint romanesti...hai sa facem bani peste noapte ...fara nici un efort...
    ma bucur ca ai putut sa o vezi ...si atit de aproape ...
    si sotul meu zice ca e cam dezbracata pt. virsta ei...
    si eu ii zic ca are o mentalitate de tataie ...
    ha ha ha ...
    Dar si Cher si Tina Turner mai fac asta...
    Eu n-am nimic impotriva ...
    Chestia cu muschii exagerati ...
    da se vede urit ...
    cred ca e obsedata ...
    arata mult mai bine mai grasuta ...
    Mie imi plac Secret si Take a bow de pe Bedtime Storyes http://www.youtube.com/watch?v=GI_Q2L-bLs8
    http://www.youtube.com/watch?v=h87aUDvxP20

    RăspundețiȘtergere