Pagini

marți, 25 august 2009

La noi "bate vantul"

Am fost duminică la cumpărături în Mall Vitan şi am constat că prin G' market, fostul Gima, era foarte multă "linişte şi pace". De obicei nu era aşa, aglomeraţia era la ea acasă, chiar dacă preţurile nu sunt foarte mici..comparativ cu hypermarket-urile des vizitate de către populaţie.


La început credeam că sunt doar câteva rafturi care au rămas mai goale, fiind duminică nu lucrează foarte mulţi merchandiseri, dar de unde..era la fel peste tot..nici clienţi dar nici prea multe produse. Am fost să iau nişte cereale, nici nu aveai ce alege decât Fitness, şi Corn Flakes..am fost la îngheţată, aceeaşi poveste, deci..ceva e în neregulă.


S-or apropia de închidere, i-a afectat criza?

3 comentarii:

  1. In Constanta GIMA a fost primul supermarchet dar a avut viata extrem de scurta...n-am inteles de ce. Celelalte, aparute mult mai tarziu, o duc bine deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma intreb cum or fi celelalte magazine din tara, si din Bucuresti..o fi peste tot asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm...cine stie...destul de dubios totusi:D

    RăspundețiȘtergere