Pagini

joi, 20 august 2009

Oferta "Litoralul pentru toti"

Dacă vreţi să mergeţi la mare în perioada următoare, am primit pe mail nişte informaţii în acest sens, aşa că vi le fac şi vouă cunoscute, poate vă interesează

Tarifele includ TVA , taxa de statiune se va plati la receptie.

Vanzarea este de tipul ,,PRIMUL VENIT, PRIMUL SERVIT'', iar rezervarea se face in urma achitarii intregului pachet, sumele nefiind returnabile, indiferent de motivul anularii. Camera single nu se confirma.

TARIFE:

Hotel 4* cu mic dejun : 399 lei

Hotel 3* cu mic dejun : 339 lei

Hotel 3* fara mic dejun : 219 lei

Hotel 2* cu mic dejun : 249 lei

Hotel 2* fara mic dejun : 189 lei

Hotel 1* fara mic dejun : 159 lei

Bold Italic

2 comentarii:

  1. Iubita,in urma cu vreo 3 saptamani,verii mei au stat la hotel in Eforie Sud,cu 1.000.000 camera! Conditii bune!

    Sarutari muuult mai bune!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine draga mea, eu am terminat cu marea anu asta :)
    Sarutari si multe imbratisari

    RăspundețiȘtergere