Pagini

vineri, 28 august 2009

Trupa Scorpions mai vine pe la noi

Vă place cum cântă formaţia Scorpions? Dacă răspunsul este afirmativ, atunci am veşti bune pentru voi..vor reveni în România pentru a susţine un concert la Romexpo Bucureşti, în data de 5 noiembrie, în cadrul evenimentului "Europe-Love will keep us alive".

În deschidere, unul dintre cei mai mari solişti vocali din Ungaria, Varga Miklós, va cânta în engleză piesa "Europe", fiind urmată de recitalul trupei Proconsul.

Biletele se pot comanda pe site-ul http://bilete.mediasuprem.ro/.




5 comentarii:

  1. Nu sunt eu cine stie ce fan, dar trebuie sa recunosc ca suna bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie chiar imi plac unele melodii, sunt superbe :)..dar cu siguranta nu voi merge la concert :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca voi ajunge nici eu...nu sunt super amator de concerte, dar cum spuneam, suna bine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. I-am vazut in '93 din primul rand... De abia astept sa revina!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac dar parca nu mai sunt ce-au fost! I-am urmarit de fiecare data cand au ajuns in Romania! Se pare ca le place la noi!
    Intr-adevar,suna bine!!!!

    L'automne

    RăspundețiȘtergere