Pagini

vineri, 28 august 2009

Un film ce trebuie vazut la cinema

2 comentarii:

  1. Infricosatoare previziuni.... Nu stim ce ne asteapta maine sau peste 10 ani dar e clar ca daca mergem in ritmul asta de nepasare si dispret pt cele cu-adevarat importante,atunci....sa ne asteptam la orice!
    Astfel de filme ne pun pe ganduri...As vrea sa vad lucruri mai pasnice,linistitoare,cu mesaj pozitiv insa in ultima vreme apar tot mai multe de celalalt gen...Tot mai bine citesc ceva,mai de suflet! Cu greu suport sa vad si sa aud agitatia unei lumi in goana dupa interese proprii...Fara mila,fara sens!

    Cu suflet curat,
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa stau foarte bine sa ma gandesc daca o sa incurajez aceasta tentativa (foarte bine argumentata din punct de vedere abstract) de a isteriza lumea. Eu nu vad o realitate in acest film, si nu cred ca in 2012 o sa fie sfarsitul lumii. Toti spun ca vine sfarsitul si nimei nu face nimic concret doar scot carti, fac filme, fac documentare... deci marketing, scopul este de a scoate bani din frica si isteria unora. Sigur unii o sa spuna ca este un sfarsit iminent si ca trebuie sa ne resemnam... Gresit ! Resemnarea nu rezolva nimic. Daca stau bine sa ma ganedesc prin febroarie am scris asta :"eu cred ca se incearca creerea unei psihoze cu menira de a ne atrage atetia de la ceva cu adevarat importat. Vor sa controleze masele de oameni, si spaima este cea mai puternica arma psihica, unii au numit-o arma "psihotronica". Cine foloseste astfel de arme in plan mental, eu nu pot sa va spun. Poate sa fie doar un mit, omenirea tot timpul a fost atrasa de ceea ce este ciudat, mistrios. Dar nu tot ce este misterios este si benefic, poate sa fie doar o inventie patetica, a unor persoane care concep asfel de fantasme doar pentru a creea panica, intr-un fel, sau pentru a ne aprinde si noua imaginatia si uite asa se ajunge la adevarate razboaie psihice, care nu ne lasa sa vedem ca planeta sufera, ca sfarsitul se apropie .... nu pot sa spun ca eu simt asta ... comportamentul nostru o demonstreaza. Eu nu cred in sfarsitul lumii, eu cred in sfarsitul ratiunii , in sfarsitul bunatatii , o inlocuire a capitalismului cu altceva , care sa ne confere si mai multa libertate, mi-e frica de anarhism. Nu vreau sa domneasca o lege universal valabila, legea junglei, asta este impotriva tuturor, ne-am indrepta catre sfarsit si mai repede, spre autodistrugere."

    M-am documentat si calendarul mayas nu face nici un fel de referire la distrugerea pamantului, cercetatorii spun ca se refera la o renastere din punct de vedere moral si spiritual.

    Ma fascineaza subectul dar nu o sa il iau niciodata ca pe un lucru din realitatea cotidiana. Sustin parerea celui de deasupra mea.

    o zi buna.

    RăspundețiȘtergere