Pagini

marți, 22 septembrie 2009

Cadou pentru un barbat

E tare urat cand nu cunosti prea bine o persoana, dar totusi trebuie sa ii cumperi ceva ca urmeaza aniversarea zilei de nastere.

Este cazul meu, incerc sa gasesc niste idei pentru a cumpara alaturi de alti colegi, ceva pentru un tip (care ne este coleg)..numai ca e dificil. Bugetul de care dispunem nu este unul foarte mare, deci inca o problema..pe langa faptul ca nu e o alegere usoara. De citit nu prea citeste, hainele nu merg, eventual doar o cravata dar tot mai trebuie altceva, parfumurile nu merg pentru ca depinde de gusturile lui, poate nu-i place mirosul respectiv, de masini nu e pasionat..doar de fotbal din ce stiu eu, ar mai avea ceva interes.


Voi aveti ceva idei? Ce ati facut cadou colegilor ultima oara?


Va multumesc anticipat pentru ajutor.


22 de comentarii:

  1. buna.eu i-am luat prietenului unui prieten un set de ceai,o cana cu un capac cu gaura dintr-o benzinarie,se gaseste si la bamboo.daca chiar e pasionat de fotbal,ia-i un tricou cu echipa preferata,daca stii care e.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Anne, cadourile au fost problema mea de cand ma stiu, cu toate ca imi place sa fac cadouri, niciodata, dar niciodata nu stiu ce sa iau, cu atat mai mult la barbati...daca ai sa gasesti vreun raspuns potrivit, sau vreun cadou care sa mearga la oricine oricand: Let me know :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai Anne,eu ma scot de fiecare data cu seturile acelea gen stilou,brichta,sau stilou pix de acelasi fel la pachet,stilou briceag multifunctional,tot la pachet...ce apartine de gusturi personale...culori si mirosuri...atat vestimentare cat si cosmetice...e riscant.
    Ar mai fi cele legate de natura...hehehe...o umbrela mai faina,de firma...un parpalac de ploaie,gen pelerina....o alta idee ar fi o servieta de servici,o geanta,o borseta.
    Daca ar fi fost deja in magazine,o alta idee era manusi de piele asortate cu fular de matase si,eventual,o sapca faina,moderna,de lana...Ar mai fi de enumerat,insa e suficient cat am scris.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. avand in vedere ca e un coleg de munk....e destul de easy :)

    in primul rand unui barbat nu i se ia niciodata o cravata :P

    un parfum ar merge... doar daca ii cunosti gusturile...

    so in your case... it;s much simple...


    e o carte destul de interesanta... numita "ce stiu barbatii despre femei"

    parerea mea...

    sau dk nu o carte de gen...

    ceva funny can do the trick ;;)

    pup

    Peace out!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anne, eu ma inspir de obicei tot de la Nenea Google. Caut "cadouri pentru barbati" sau "cadouri pentru el" si incerc sa ma inspir, iese ceva-ceva pana la urma...

    RăspundețiȘtergere
  6. O sticla de bautura. Asta merge intotdeauna la barbati.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu este usor, daca nu-i cunosti gusturile.M-as gandi la ceva de toamna- fular, manusi, umbrela.
    Sau ceva de interior- o lampa interesanta. Un ceas. Sau o masuta de cafea( daca sunteti mai multi).Poate face vreun sport.
    Alegere inspirata!!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu iti dau nici un sfat. faza cu cravata e ok. aici unde lucrez am avut parte de o "cravata" data unui coleg de ziua lui care avea imprimat un mesaj frumos "nu imbatranesc imi creste valoare" sau ceva in genu.

    mie unu nu-mi plac cadourile pentru sunt un mofturos si cine imi face un codou risca sa se trezeasca cu "ce e ma asta?" (sunt f. direct). pana acum am primit doar 2 cadouri care mi-au placut, un joc si o bicicleta in miniatura (multumeeesc :D )

    cadoul cand il dai conteaza sa-i placa lui/ei (nu conteaza that bullshit cu "il dai din inima"... nu se aplica in cazu asta). cel mai bine ii dati banii sa isi ia el ceva.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmmm, destul de dificila insarcinarea de a face un cadou reusit unui tip putin cunoscut.
    Ma gandesc la un set de CD-uri cu muzica de calitate, care sa mearga la drum, atunci cand sofeaza sau un set de DVD-uri cu filme celebre si eventual un aparat foto digital, util si binevenit.
    Shopping inspirat! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hello,

    My name is Jose, and I'm in charge of marketing at Bingo Day and am looking for some serious partners to help our new brand grow.

    I'm interested in having our Bingo brand, bingoday.com promoted on your website http://annein.blogspot.com and would like to discuss this in more detail ASAP.

    Please contact me at your earliest convenience.

    Best Regards,

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe asistenta de la voi legata cu fundita rosie:))) Sigur ii va placea ideea si il vei surprinde. Habar n-am, nici eu nu stiu ce mi-as dori. Nu exista cadouri standard, poate camasa si cravata si ar trebui sa-i ghciti culaorea preferata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da chestia cu briceagul multifunctional...e buna ideea ...
    Si tricou cu echipa ...
    ehhh e greu sa iei ceva pt sexul opus...
    sotul meu e innebunit dupa ceasuri si scule ...
    bormasina etc ...
    fiecare cu ticneala lui ...Nu????

    RăspundețiȘtergere
  13. o sticla de vin! un conica ceva! La barbati, prinde cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu cateva saptamani in urma am gasit un articol mai vechi legat de cadourile pe care dorim sa le daruim persoanelor care izi serbeaza ziua, in functie de zodia in care s-au nascut. Daca voi reusi sa-l gasesc la timp sper sa te pot ajuta cu un raspuns ...
    Cand s-a nascut (data de nastere)?

    RăspundețiȘtergere
  15. va multumesc tuturor pentru sfaturi, voi merge la cumparaturi zilele astea si va tin la curent cu cele intamplate.
    Gabrielle ziua lui de nastere este pe 28 septembrie (luni).

    O zi frumoasa tuturor va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Deci este Balanta. Poti cauta pe Caleidoscop, materialul: Cum sa alegi corect un cadou? (din 23 sept 2009). Sper sa te ajute ...
    http://caleidoscopul-meu.blogspot.com/2009/09/cum-sa-alegi-corect-un-cadou.html

    RăspundețiȘtergere
  17. multumesc gabrielle :) Chiar mai trebuie sa cumpar un cadou, pentru o alta persoana si cu siguranta imi va fi de folos aceasta recomandare.
    O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  18. dragi prieteni am nevoie de ajutorul vostru!cam ce as putea darui unui fost prieten si util si cu putin umor. Mie nu-mi vine nici o idee!

    RăspundețiȘtergere
  19. depinde si ce gusturi are Anonim, gandeste-te de ce este pasionat si in functie de asta, poti fie personaliza ceva..fie cauta ceva haios pe acea tema.

    RăspundețiȘtergere