Pagini

luni, 21 septembrie 2009

Yann Tiersen

Acum ceva timp, cred ca sunt ceva ani de atunci, am vazut filmul Le fabuleux destin d'Amélie Poulains. Mi-a placut atat actiunea filmului cat si soundtrack-ul de la el. Muzicianul care s-a ocupat de realizarea lor, va veni la Bucuresti in data de 4 noiembrie.

Personal nu voi merge, nu sunt un fan infocat, doar imi plac cateva din melodiile compuse, insa daca voi considerati ca nu trebuie ratata aceasta venire a lui, va pot spune ca acest concert pe care il va sustine Yann Tiersen va avea loc la Sala Palatului, iar biletele vor costa 50, 70, 125, 155 sau 210 RON. Le puteti gasi in reteaua magazinelor Germanos, a librariilor Carturesti sau online pe myticket.ro si eventim.ro

Un comentariu:

  1. Niciodata nu am reusit sa inteleg filmul asta :) L-am deschis de 2 ori si de fiecare data m-a lasat in ceata.

    RăspundețiȘtergere