Pagini

miercuri, 28 octombrie 2009

Cosmopolitan are cadouri

Ieri a aparut noul numar al revistei Cosmopolitan, care vine cu carti de la Editura Nemira.
Pretul revistei este de 12,9 RON cu cadou, sau 8,9 RON doar revista.

Cartile despre care vorbeam sunt de la Editura Nemira:

  • Viata ca o teapa" - Alan H. Cohen
  • "Iubire etc" - Julian Barnes
  • "Singura si nu regret" - Marjorie Hillis
  • "O pisica, un barbat si doua femei" - Jun'ichiro Tanizaki
  • "Vieti incercate" - Nicholas Evans
  • "Plagiatul" - Camilla Baresani
  • "Bomba sexy. Mic tratat de seductie" - Laren Stover
  • "Astroghid de birou" - Susanne Reinecke
  • "Fantana Sfintei Ana" - Maeve Binchy
  • "Anti-Lolita" - Emily Tanimura
  • "Vanille" - Mari Akasaka
  • "Nud cu insula" - Alvaro Pombo
  • "Iubire la suprapret" - Brigitte Giraud
  • "Calatoria Feliciei" - William Trevor
  • "Madonele din Leningrad" - Debra Dean
  • "Vrajita. Cavalerul des Touches" - Barbey D'Aurevilly
  • "Viata scurta" - Juan Carlos Onetti
  • "Ratacit in casa oglinzilor" - John Barth
  • "Despartiri" - Juan Carlos Onetti
  • "Pasi pe sticla" - Iain Banks
  • "Rosu coral" - Sveva Casati Modignani
  • "Varieteu pe apa" - John Barth
  • "Trois" - Julian Barnes
  • "Papagalul lui Flaubert" - Julian Barnes

Pe langa aceste carti veti primi si Mostra sampon si balsam Herbal Essences Hello Hydration + Brosura colectia de machiaj toamna/iarna Collistar Italia Couture Collection + Mostra Vichy Liftactiv Retinol HA + Mostra sampon Nivea Volume Sensation


4 comentarii:

  1. De obicei revistele pentru femei firnizeaza carti delicioase :D
    Si Bolero a dat anul acesta asemenea cadouri, doar ca gama era mult mai larga, circa 12 carti daca imi aduc bine aminte. In luna respectiva mi-am cumparat de 4 ori aceeasi revista, cu carti diferite. Foarte foarte bune!

    Cred ca am sa incerc si cartile de la Cosmo, macar una sau doua din ele. Despre "Anti-Lolita" am citit caar fi o poveste ce are ca protagonisti o fata de 14 ani si un barbat de 50 de ani. Este o carte de literatura erotica daca imi aduc bine aminte.
    Eu sper sa gasesc la chioscuri Cosmo cu "Singura si nu regret."
    Nici eu nu regret (ca sunt singura din ianuarie), dar sunt curioasa care sunt motivele autoarei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ca ne-ai spus, chiar nu stiam:D. Desi ma enerveaza subiectele ce le abordeaza in general revistele glossy imi plac cadourile oferite. Intrebare: Cine este pe coperta nr acesta? sa stiu dupa ce sa ma ghidez:D

    RăspundețiȘtergere
  3. vedeti ca sunt mai multe carti de fapt, am intrebat azi la chioscuri si am gasit in plus asa:
    - O pisica, un barbat si doua femei de Jun’ichiro Tanizaki
    - Iubire la suprapret de Brigitte Giraud
    - Vanille de Mari Akasaka
    - Papagalul lui Flaubert de Julian Barnes

    RăspundețiȘtergere
  4. am editat postul, il gasiti actualizat :)

    RăspundețiȘtergere