Pagini

joi, 22 octombrie 2009

Ne facem copiii frumosi

De ceva vreme tot vad fetite cu unghii facute, cu ruj pe buze. Azi in schimb, am vazut o femeie (rroma e drept), dar nu stiu daca era mama copilului/sora sau orice alta persoana, ce ii facuse numai codite in cap unei fetite de max 3-4 ani, o machiase si se afla la faza de retus..ii mai dadea cu niste gloss mov pe buze (asta se intampla pe Magheru, langa Sala Dalles..deci pe strada) si cred ca era gata..arata de vis. Ma uitam asa discret si ma minunam.


Stiu ca fetitele cand sunt mici isi doresc sa fie aranjate, machiate sunt in faza de descoperire si vor sa stie cum e sa folosesti trusele de machiaj, rujuri, cosmetice, etc., dar tu ca om matur nu trebuie sa faci asa cum zice copilul, ca el nu stie, corect?
Ce e in capul femeilor care aleg sa "mazgaleasca" un copil? Eu nu as face asta, nu vad ca ar fi ceva bun ce ar trebui facut unei fetite.


8 comentarii:

  1. Tu ptr ca esti sanatoasa la cap si responsabila .
    Nu stiu de ce am impresia pe zi ce trece ca nu mai exista parinti adevarati ,oameni normali , cu bun simt.
    Fiecare varsta isi are locul ei.F.putini inteleg lucrul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  2. de acord cu tine.era mai demult pe vh1 un documentar despre concursurile de miss cu fetite de 5 ani,care erau machiate,duse la solar,coafate,imbracate in costum de baie,exact visul unui pedofil.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine ma apuca toate alea cand vad parintii ca isi pocesc, efectiv, fetitele. Si plus ca riscul despre care vorbeste camy este unul real, si sunt convinsa ca nici un parinte cu scaun la cap nu si-ar expune copilul la asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Camy: si care or sa faca cancer de piele la varsta de 20 de ani de pe urma sedintelor la solar ;)

    Eu nu inteleg nici femeile care se macheaza foarte mult. inteleg o tusa la ochi, putin fard, dar deja cand esti foarte strident, si ai fata incarcata cu juma de kil de rimel, fard, find de ten, crema, alta crema, masca...etc...nu mai inteleg

    RăspundețiȘtergere
  5. Noroc ca eu nu ma machez...inca n-am nevoie sa-mi dau cu glet pe fata... + ca e o maaaare pierdere de timp (pentru mine). Pur si simplu mi-e lene sa ma machiez... :)

    Asa ca fii-mea n-o sa fie prea tentata sa incerce fardurile, rujurile, etc.
    Sau daca va fi, o sa-si puna pofta-n cui pana va fi domnisoara.

    RăspundețiȘtergere
  6. Există şi specii, dar nu mă refeream la filmul cu aceeaşi titulatură:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe unii pur si simplu... nu ii ajuta capul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta e una...dar ce e in capul fetelor din ziua de azi e intrebarea generala:D...sa fie oare tot de la acelasi aspect ?...parintii sa fie oare responsabili pentru ceea ce se intampla azi...cine stie...

    RăspundețiȘtergere