Pagini

sâmbătă, 28 noiembrie 2009

La Gaudeamus

Asa cum am spus, vin cu cateva cuvinte/impresii legate de editia aceasta a targului Gaudeamus. Am reusit sa ajung si eu in cursul zilei de astazi, dar din pacate nu m-am putut bucura prea mult de "raiul" existent acolo. Era o aglomeratie de nedescris, nu puteai sa mergi linistit pe spatiul dintre expozanti, nu zic sa mai intri sa vezi ceva carti..ci doar de spatiul liber alocat pentru trecerea prin acea zona.

De cum am intrat, mi s-a schimbat starea de spirit instant..era in primul rand foarte cald si niciun pic de aer, apoi cand am vazut imbulzeala si stilul oamenilor prezenti la targ, am zis ca renunt la vizitarea stand-urilor, merg sa-mi cumpar cartea cautata si ma retrag. Asa am si procedat, m-am uitat foarte putin la cartile de la Nemira si Rao pentru ca am trecut intamplator pe langa ele, apoi am mers direct la standul care ma interesa de unde mi-am luat cartea si am iesit.

Pot sa va spun ca erau foarte multe carti, carti ce aveau reduceri..nu pot sa va spun daca acele reduceri erau modice sau substantiale, pentru ca nu am putut sa ma uit la ele, doar ce am vazut din trecere.

Probabil e si vina mea, ca nu am rabdare sa ma inghesui cu lumea pentru a vedea ceva..ca nu suport aglomeratia si disperarea unora, cert este ca nu am putut sa ma bucur de acest targ.
Sper ca voi sa fi avut mai mult noroc decat mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu