Pagini

miercuri, 25 noiembrie 2009

O poveste de Craciun

Am mers azi pentru prima oara in Afi Palace Cotroceni, la Cinema City pentru a vedea " O poveste de Craciun" ( A Christmas Carol) in format 3D. De fapt voiam sa vad 2012, dar nu mai erau locuri nici la Hollywood Multiplex, nici la Cinema City, asa ca am mers la A Christmas Carol.

A fost dragut filmul, mi-a placut..plus ca a fost prima oara cand am vizionat un film 3D. Cam incomozi ochelarii aia la inceput, parca ametisem un pic, dar ulterior mi-a trecut acea senzatie neplacuta si m-am obisnuit.

Sunt o gramada de filme de vazut, abia astept sa vina vremea cand pot spune ca am timp pentru ele..pana atunci, daca voi nu aveti altceva mai bun de vazut si de facut, va recomand sa va uitati la acest film, e dragut.

2 comentarii:

  1. Merci de recomandare .. la mine urmează (sper) o perioadă ceva mai liberă aşa încât pică numai bine câte o sugestie de genul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am văzut 2012 acasă nu la
    cinematograf,fiul meu l-a adus
    pe DVD,merită văzut..
    O zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere