Pagini

luni, 14 decembrie 2009

Ce-i cu frigul asta?

Voiam eu sa vina iarna, dar pentru zapada..nu pentru frigul existent. Am cam inghetat azi de frig in drum spre ale mele activitati, si cel mai rau este ca nu pot sa respir calumea..frigul care trece prin caile mele respiratorii, parca mi le taie in doua, iar apoi ma doare in gat grav.

Si trist este ca e doar inceputul, am auzit ca s-au anuntat temperaturi pentru aceasta saptamana foarte reduse. Nici macar in cursul zilei nu vom avea parte de temperaturi pozitive, deci...ar trebui sa ne pregatim pentru ce e mai rau, nu?

Dar cum ar fi ca aceasta saptamana sa fie ultima de munca pe anul asta? De vis as putea spunea..la mine inca mai sunt sanse, asa ca astept..mai am o mica speranta acolo.

La voi cum se anunta treburile?

10 comentarii:

  1. Frigul mi-a intrat în oase. Pofta de muncă mi-a îngheţat şi aş vrea să fiu plantă să pot să vegetez:)

    RăspundețiȘtergere
  2. E frig, foarte frig...si asta o spune o somera care nu e chiar nevoita sa iasa din casa...da' si cand iese, trebuie sa suporte gerul cu toate efectele lui...vreau sa vina vara!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. e frig rau si in Bucuresti si in Curtea de Arges :| de unde sunt eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Marius si eu vreau, hai sa ne transformam :)

    Cris mai e "putin" :D

    GiA nu ne plac vestile astea, le asteptam p-alea de bine..de exemplu, in Bucuresti a iesit soarele (ar trebui sa fie un lucru bun), dar tot frriig e :D
    Multa caldura va doresc, sufleteasca..de care vreti voi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Groaznic de frig, groaznic de puţin chef de muncă. Chiar azi am numărat că mai am 12 zile lucrătoare din anul ăsta şi fără nici o şansă de a micşora numărul. Cheful de muncă este undeva sub zero. Şi frigul nu ajută. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ca e geeeer!!!!!!! Asa se-ntampla totdeauna dupa ce ninge putin...E iarna,n-avem ce face,mai rau e ca de la noapte incepe viscolul si va dura ceva...Sa ne tinem bine!

    Pupicei cu papucei pufosi si caldurosi!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici mie nu-mi place frigul. Am fost in seara asta in parcul Titan (IOR/ Cuza... sau cum i-o mai fi zicand) pentru ca au aranjat foarte frumos la intrarea principala dinspre Baba Novac (lumini de Craciun, diferite forme de mosi Craciuni, reni, ursi polari, pinguini, stelute, clopotei, fulgi de zapada) si am inghetat groaznic.

    De-abia astept primavara! Ma consolez cu gandul ca nu mai e mult (o sapt) pana cand ziua va incepe iar sa creasca :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa a fost cred ca peste tot...uite ca a venit si zapada:)...ce frumos este:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima ninsoare din acest an in Braila. Urasc frigul, simt ca ma tine in loc...

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am dorit mult sa vad totul afara imbracat in alb dar am omis faptul ca aceasta plapuma alba este dependenta de temperaturi scazute adica de geeeeerrr ! BBRRRRR !!!! Acuma e de stat in casa la caldura si de facut prajituri .Cine vrea..... cine nu... da fuga la supermarket ;) astea fiind zise va doresc tuturor un Craciun fericit !!

    RăspundețiȘtergere