Pagini

joi, 10 decembrie 2009

Intr-o intersectie

E noapte. Stau intr-o intersectie pentru a ma plimba pe langa masinile care stau la semafor asteptand culoarea verde. Eu stau aplecat si cu mainile intoarse pentru a-mi arata "neputinta" si a apela la mila oamenilor pentru un mic ajutor. La un moment dat, imi dau seama ca mi s-au tras pantalonii un pic in jos si imi vine frig..asa ca astept sa se faca verde pentru a pleca masinile care stau la semafor.


Cum au plecat si nu mai e nimeni pe langa mine, ma ridic in pozitie verticala sa-mi asez pantalonii care-mi cazusera un pic in jos. Nu imi dau seama, sau poate nu ma intereseaza, ca de fapt mai trec masini pe acolo, si vis-a-vis este statia unui autobuz in interiorul caruia este o domnisoara care intamplator se uita mine..dar pe care eu nu o vad, imi vad de treburile mele linistit. Dupa ce mi-am aranjat hainele, ma aplec din nou si-mi intorc mainile pentru a vedea lumea ce chinuit de soarta sunt, pentru a-mi da si mie niste bani.


Oare e bine sa castig bani in acest mod? Sa profit de mila unor suflete pentru a avea bani, cand as putea sa gasesc o modalitate corecta de a castiga bani? Sunt tanar, am pana in 30 de ani...



Aceasta este intamplarea pe care am vazut-o ieri seara, venind spre casa..am ramas, din nou, uimita. Stiu ca sunt multe cazuri de acest gen, dar parca iti lasa un sentiment trist si iti creaza acea indiferenta fata de oamenii in suferinta..crezand ca majoritatea procedeaza asta. Poate unii oameni chiar au nevoie de ajutor, dar poate nu-l primesc din cauza celor vazute anterior si care te determina sa fii rece.

Un comentariu:

  1. E trist sa ajungi la astfel de metode,dar vorba ta poate pentru unii e singura solutie,n-am judecat niciodata,daca am avut bani ,am oferit,fara sa ma gandesc daca acea persoana merita sau nu.Cred ca mi-am format un automatism....
    cand vad pe cineva cersind bag mana in geanta..

    RăspundețiȘtergere