Pagini

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Noaptea reducerilor la Unirea Shopping Center

Aseara, sau mai bine zis azi-noapte, a fost noaptea reducerilor la Unirea Shopping Center. Puteati cumpara produse aflate la reducere, in intervalul orar 22:00 - 03:00 dimineata. Ca de obicei, cand se anunta ceva gratuit sau la reducere, toata lumea da navala.

Nu am fost, cu toate ca ma gandisem sa fac asta..recunosc ca mi-ar fi trebuit si mie cateva ceva de pe acolo si probabil voi da mai mult pe ele, dar sincer nu am avut curaj sa merg..nu-mi place aglomeratia, in special ca trebuie sa fiu mai atenta decat de obicei la bunurile proprii. Din fericirea, am facut bine ca nu am mers..a fost din haos pe acolo.

Aglomeratia reprezinta situatia in care hotii se pot desfasura fara probleme, mai ales acum ca vin sarbatorile si au si ei nevoie de bani..iar lumea e nevoita sa iasa din casa la cumparaturi. Chiar daca e vorba de locuri mai luxoase, sau mai "comune, gen piata Obor, Big Berceni, Europa, etc. ..riscul este acelasi. Era sa fiu si eu "lucrata" tot in Unirea, dar pentru ca stiu modalitatea lor de a opera, nu au reusit sa ma lase fara nimic..am sesizat inca de la inceput.
Asa ca aveti grija si voi, in perioada asta..mai mult decat in rest!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu