Pagini

duminică, 28 noiembrie 2010

Mergem la teatru?

O intrebare la care am incercat sa gasesc raspuns pe internet, cautand pareri ale unor persoane care ar putea sa faca recomandari, legate de piesele de teatru care se joaca acum. Probabil va asteptati sa va spun ca nu am putut sa merg la "sigur", ci doar dupa intuitie, insa am considerat ca este bine sa impartasesc cu voi cateva idei referitoare la acest subiect.

Vazand cat de repede trece timpul, si cum nu reusesc sa fac mai nimic, am zis sa "ma chinui" si sa merg macar o data pe luna la o piesa de teatru, macar acum cat nu am obligatii familiale si nici prea multe griji pe cap. Cum internetul nu prea m-a ajutat, aveam doua variante..sa fac alegerea in functie de disponibilitatea biletelor (unde se gasesc greu bilete, ar trebui sa fie o piesa buna, ceruta de public) sau sa merg la risc.

De curand am mers la "Dineu cu prosti", o piesa in regia lui Ion Caramitru, in care joaca la TNB, iar printre alti actori, se regaseste si bine-cunoscutul Horatiu Malaele. Initial, mergeam la casa de bilete pentru "Toti fiii mei", dar cand am ajuns la fata locului si am citit despre aceasta piesa, m-am razgandit instant..am zis ca la asta merg. Nu regret alegerea facuta, mi-a placut..dar nu as mai merge a doua oara s-o revad, recunosc.

Vineri a aparut programul spectacolelor de la Teatrul de Comedie, program pe care l-am urmarit si vinerea trecuta, dar fara succes..piesa "Revizorul" nu se regasea pe lista. Saptamana asta, am avut noroc, am fost pe faza si am reusit sa achizitionez bilete..dar asta dupa un ce am depus un efort mai mare.
Poate stiti, ca aceasta piesa, la fel ca si "Egoistul" si "Sinucigasul" de la TNB, este greu accesibila, bilete se epuizeaza la scurt timp dupa ce s-au pus in vanzare. De exemplu, la Revizorul biletele s-au putut achizitiona la casa de bilete, incepand de sambata de la 12 si probabil ca tot ieri s-au terminat, pentru ca astazi, nu mai era decat un singur bilet, ce nu se facea cunoscut de tanti de la "ghiseu".
Interesant, pentru mine, este ca am citit pe net recomandari nu tocmai de bine, dar cu toate astea..cererea este foarte mare la aceasta piesa si se gasesc foarte greu. Astept cu interes data de 9 decembrie, sa ma conving..dar oricum, cred ca nu o sa plec dezamagita, il admir pe Horatiu Malaele, iar despre George Mihaita imi amintesc mereu cu drag, mai ales dupa ce in copilarie am citit o carte scrisa de el, care m-a impresionat si mi-a ramas la suflet.

Puteti sa ne spuneti vreo parere legata de o piesa de teatru? sau chiar mai multe..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu