Pagini

miercuri, 1 decembrie 2010

Mananca, roaga-te, iubeste

Este o carte, care pe mine nu m-a impresionat, chiar deloc.

Fiind o carte imprumutata, m-am gabit s-o citesc. Aveam dubii inca de la inceput ca nu ma va incanta suficient de mult, astfel incat sa merite s-o pastrez in biblioteca, de aceea am ales aceasta varianta.
Daca nu auzeam prin toate partile persoane care sa fi mers la film, si care sa fie incantate, cu siguranta nici nu m-as fi gandit sa citesc aceasta carte, insa curiozitatea nu mi-a dat pace si m-am hotarat sa pierd ceva vreme in acest scop.
Intr-adevar, consider ca a fost pierdere de timp..nu am ramas cu nimic in urma lecturarii, iar fata de repetarea ideilor legate de yoga, aveam la un moment dat repulsie..speram din tot sufletul sa se termine relatarile legate de aceasta modalitate de regasire a sinelui. Nu am nimic impotriva celor care o practica, e treaba lor, dar faptul ca insisti pe o anumita idee, la un moment dat poti deveni iritant.

Poate multor persoane le-a placut, mie nu..ma asteptam la cu totul altceva si nu m-am ales cu nimic. Nici macar un cuvintel care sa imi fi ramas in cap, sau ceva despre care sa pot afirma ca mi-a atras atentie..neah, nici vorba de asa ceva..doar o carte comerciala (ce prinde la public) si atat.


8 comentarii:

  1. Daca ma voi impiedica de ea, am sa o frunzaresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) si eu vroiam sa o citesc. m-a facut curioasa toata tevatura din jurul ei. maine trec pe la carturesti sa o rasfoiesc.poate ajung (sau nu) la aceeasi concluzie ca si tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar astazi, am auzit din nou, colege interesate s-o citeasca :) Va doresc lectura placuta fetelor,si va astept cu pareri.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Singura carte care a transformat vieti este Biblia si o spun , deoarece si pe mine m-a transformat.
    Sinele il poti regasi doar intr-o relatie cu Domnul Isus Cristos, Cel Ce a murit pentru pacatele lumii intregi, dar a si inviat si sta la dreapta Tatalui si mijloceste pentru noi.
    O zi frumoasa iti doresc din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  5. am citit-o si eu..asta acum vreo doi ani cand abia aparuse si nu era deloc in voga... acelasi lucru pot sa-l spun... nu-ti atrage atentia cu nimic si ma asteptam la ceva mai profund... dar daca stii ce sa iei din ea, pana la urma este o carte bunicica.

    ma bucur ca mai scrii din cand in cand >:D<. missed your opinions

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am vazut filmul , draga mea ...
    dragut dar nimic iesit din comun ....
    as spune ca poate ...la sirsitul filmului ...Julia Roberts era la fel de pierduta ca la inceput ....
    ca a avut nevoie de incurajearea batrinului sa is traiasca viata ....
    Eu zic asa ...
    fiecare isi gaseste modul lui ...
    care il ajuta sa treaca peste toate in viata ....
    fiecare vede semnele care il fac pe el sa vibreze ....sa ii umple sufletul ...
    si pina la urma cred ca asa este cel mai bine ....sa traim cu sufletul ....si sa fim pozitivi dar realisti ...
    nimeni nu are o viata .....perfect perfecta !!!
    Si trebuie sa ne obisnuim cu asta !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. suna interesant dar din pacate timpul nu-mi permite momentan!

    RăspundețiȘtergere
  8. Aceasta carte o puteti achizitiona de la aproape orice librarie online. Este foarte frumoasa si merita citita.

    RăspundețiȘtergere