Pagini

vineri, 22 martie 2013

Impachetarile la cald


Cine nu isi doreste sa fie frumoasa? Cine nu incearca sa faca orice pentru a arata bine?
Chiar orice nu stiu daca as face, probabil ca nu, dar la impachetari am recurs si eu ... nu neaparat ca sa fiu frumoasa, ci ca elimin din toxine si poate se mai reduce din celulita (la asta m-am gandit cand am luat abonamentul compus din sedinte de masaj anticelulitic si impachetari).

Incearcarea moarte n-are, stim cu totii asta, asa ca am zis sa vad si eu cum e, ca n-o fi foc acum. Zis si facut, am ales un salon din piata Unirii si am mers cateva luni bune, asta pana sa aflu din surse externe care e treaba cu impachetarile si sa-mi dea de gandit.

Mai exact, am aflat ca daca ai probleme cu fragilitatea capilarelor sangvine este bine sa eviti sa mergi la impachetari (acestea se vor sparge mai repede), daca stii ca ai chisturi ovariane, de asemenea (la temperaturi ridicate acestea se dezvolta mult mai repede), si nu in ultimul rand am constientizat ca intr-adevar, exista posibilitatea ca o mare parte din cantitatea de transpiratie avuta pe corp sa fie reasorbita de catre piele, pana la finalizarea timpului de stat in tunel/termocuverta ... si atunci, cate toxine elimini efectiv, daca o parte se intorc in organism?

Din punctul meu de vedere, au fost motive de luat in considerare si in urma carora sa iei o decizie. Eu am luat-o, am refuzat sa mai merg si am continuat doar cu masajele. Mi-ar fi placut sa stiu si eu aceste informatii cand am ales sa merg, dar niciodata nu-i tarziu, nu-i asa?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu