Pagini

sâmbătă, 16 martie 2013

Teatru..Ivanov

Mai mergem la teatru? Eu da, mai rar..dar merg. Recunosc, mi-ar placea sa merg mai des..dar sunt prea multe de facut in viata asta, incat sa poti face tot ce iti doresti.

Bine, daca vrem sa fim corecti si sa nu ne ascundem dupa deget, trebuie sa recunoastem ca atunci cand ne dorim ceva, facem tot posibilul sa il obtinem..se gaseste si timp, si bani, orice impediment pe care l-am invoca initial nu se aplica..atunci cand incercam sa gasim motive, este evident ca nu suntem total interesati de asta. (altfel am gasi o solutie).

Cu toate treburile zilnice al vietii asteia cotidiene, la recomandarea unei colege, am mers aseara la piesa "Ivanov", de la Bulandra. Nu regret ca am "pierdut" aproape 4 ore..a meritat, mi-a placut..cu toate ca, e cam trist pentru gusturile mele...mi-ar fi placut sa fie mai vesela piesa, ca sa intru in weekend cu mai mult entuziasm..dar oricum, m-am deconectat de tot si toate.

Din punctul meu de vedere, merita sa faci un mic efort si sa mergi la o piesa de teatru, din cand in cand, macar. La film, e altceva..nu se compara..poti vedea acasa oricand un film..dar o piesa de teatru vazuta la TV/calculator este total diferita de cea vazuta "in direct". Aveti alta parere?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu