Pagini

luni, 22 aprilie 2013

A venit caldura si iubirea da pe afara

Cum da un pic soarele, cum incep sa apara la vedere dotarile femeilor ... o fustita scurta, o bluza transparenta, etc. si ne mai intrebam de ce se ia lumea de noi pe strada, dar ma rog ... asta este alta poveste.

Acum sunt indignata de altceva, mai exact de iubirea launtrica a unora, ce se exteriorizeaza in public si da pe afara, probabil din cauza caldurii ce nu mai poate fi stapanita.

Fratilor, toata lumea la randul sau a iubit, a fost indragostit, a simtit fluturasi in stomac, dar haideti sa pastram lucrurile intime pentru particular. Stam sa ne sarutam pasional, pupandu-ne din secunda in secunda si scotand sunete de parca ne dam duhul, nu ne mai incapem in fire de atata iubire ... de parca nu ar mai fi nimeni pe langa noi? Stim ca nu mai auzim, nu mai vedem nimic in jurul nostru, dar nu constientizam ca suntem intr-un mijloc de transport in comun si circulam la o ora de varf? 

Cred ca cel mai probabil nu ne intereseaza, ne bucuram de vremea frumoasa de afara ... love is in the air ... si atat. 

Ce pot invata copiii mici din astfel de comportamente? Ce poti explica unui copil cat sa inteleaga, si sa nu judeci pe cei de langa tine, care nu-s pusti ?

Mi se pare urat, m-am plimbat in ceva tari la viata mea (nu-s batrana, e drept), dar nu am vazut comportamente de genu' ... nu spun ca nu exista, spun doar ca nu am vazut.
Mi-ar placea sa traiesc intr-o tara civilizata, si nu plina de oameni care nu se vad decat pe sine insusi, iar altceva nu conteaza.

E mai profunda dragostea daca stai sa te iubesti in public, fara nicio retinere? De ce nu propunem sa se faca in mijloacele de transport in comun spatii intime dedicate sexului, ca poate arde atat de tare incat nu mai poti astepta pana acasa, sau pana intr-un loc care nu e in vazul lumii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu