Pagini

joi, 25 aprilie 2013

Am uitat de "multumesc"

Cred ca trebuie sa faci un efort imens sa multumesti unei persoane cand iti face un serviciu, oricat de mic este  el. Poate e normal ca totul sa ni se cuvina si sa stam la picioarele altora?

Parerea mea este ca nu e chiar asa, nu ni se cuvine nimic de la cei din jurul nostru, cu atat mai putin de la straini, tine doar de educatie. 
Probabil ca este evident, consider un gest urat ca cineva sa iti tina deschisa usa la intrare in scara/lift, sa te ajute cu ceva, sa iti imprumute ceva, etc. si tu sa-ti continui treaba fara a baga de seama ce se intampla, dai doar dovada ca asta trebuia sa se intample si nu te injosesti in fata celor de langa tine.

Cred ca mi se intampla mie frecvent asta, ca par un copil mic si prost, astfel incat nu isi pierde nimeni vremea cu mine. Numai ca aparentele insala uneori, chiar daca nu mi se da varsta pe care o am si multi ma vad mult mai mica, nu sunt chiar un copil (de proasta nu comentez), iar daca as fi, nu consider ca este o scuza pentru a  nu spune multumesc.

Oare atat de rau suntem grabiti, societatatea asta a evoluat incat am uitat de unele lucruri care in trecut tineau de cei sapte ani de acasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu