Pagini

marți, 30 aprilie 2013

Cadou pentru copii de Pasti

A venit vremea cadourilor, trebuie sa cumparam ceva sa vina iepurasul la persoanele dragi, nu?

Din ce in ce mai mult, aud si vad, cum cadoul dorit si primit de la parinti, pentru copii, este telefonul mobil.
Nu sunt conservatoare, daca noi cand eram mici nu am avut, acum cei mici de ce sa aiba, insa datorita efectelor nocive nu cred ca e un cadou potrivit, din contra ... facem rau cu buna stiinta copiilor.

Am auzit argumente de genul, ca ceilalti colegi au si isi doreste si copilul meu. Dar daca ceilalti de langa noi, arunca cu banii, la propriu, trebui sa aruncam si eu? Daca isi pun piercieng-uri si fac tatuaje de la 7 ani, le facem si noi? Mie mi se pare o mare prostie efectul asta de turma, tre sa fac si eu ceva daca face X si Y. Dar ce eu nu am putina minte sa gandesc si sa aleg pentru mine?

Stateam si ma gandeam de ce ar avea nevoie un copil intrat pe bancile scolii de un telefon, si nu am gasit raspunsul concret care sa ma faca sa inteleg acest comportament. Sa fie el necesar atat de mult pentru controlul copiilor? Ma indoiesc ... 

Sunt studii care arata ca folosirea telefonului mobil este mai nociv decat fumatul, stiati de asta? Numarul tumorilor cerebrale este in crestere, oare de ce? Dar ce ne mai gandim la asta, luam un telefonului copilului sa se bucure si el acum, ca vine Pastele ... in rest ... Dumnezeu cu mila.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu