Pagini

luni, 22 aprilie 2013

Cearta nu e buna ...

... nici macar in somn/vis.

Asa cum probabil banuiti, m-am trezit in aceasta dimineata dintr-un vis minunat, ma certam cu cineva cu atata putere de nici nu imi venea sa ma recunosc. Aveam o problema cu inundatia din apartament, ce s-a mai intamplat in trecut (motiv pentru care mi-a crescut pretul politei de asigurare la casa) si nu ma intelegeam deloc cu un membru al comisiei Asociatiei de Proprietari, care trebuia sa imi dea niste informatii referitoare la un cenzor (nu stiu ce treaba avea, dar era implicat in actiune), si din cauza caruia ziceam eu am platit mai mult la asigurare.
 Acum povestea se relua, apartamentul era din nou inundat, dar nivelul pagubei era mult mai mare.Data trecut inundatia era survenita din cauza neglijentei vecinului si a uitarii robinetului deschis, cand apa era oprita. Evident ca atunci cand s-au remediat problemele, apa a inceput sa curga si a ajuns si pe la altii, adica la mine. 

Incercam sa ma descarc pentru toate nemultumirile pe care le-am avut in cazul precedent, omul respectiv nu avea nicio treaba, era senin si neimplicat/interesat total, iar eu incercam sa gasesc mai multe raspunsuri: de unde vine apa in halul ala, pentru ca peretii incepeau sa aiba cratere in interior si erau imbibati cu apa, aveam nevoie de aprobarea acelui cenzor pentru a putea chema asiguratorul, etc.

E urata cearta, mai ales atunci cand iti storci energia si altora nu le pasa, insa uneori cu vorba buna nu exista nicio rezolvare, doar cand se incing spiritele incep sa se miste lucrurile.Dar sa fie asta o regula?

 Doar daca suntem cu gura mare reusim? Eu sper sa nu, voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu