Pagini

duminică, 21 aprilie 2013

Discutii despre Dumnezeu

Asa cum aminteam in post-area anterioara, ieri am fost in parc, si cum stim cu totii ca femeile vorbesc mult, nu ne mai saturam sa terminam discutiile, sa ne indreptam spre casele noastre, ora fiind deja tarzie.

Intamplator, sau nu, vorbeam despre Biserica, despre Dumnezeu, si intra in parc doua femei mai in varsta, care ne da un pliant, referitor la o intalnire ce are loc astazi, legat tot de Dumnezeu. Pastrasem la un moment dat acel flyer, pentru a retine efectiv tema intalnirii de la ora 12:00 din parcul Tineretului, dar am renuntat si l-am aruncat la primul cos de gunoi, nefiind de niciun interes sa retin ceva de acolo.Am facut asta dupa ce am citit ce era scris acolo, iar "Iisus Hristos"era scris cu un singur 'I", si locatia aleasa era clar departe de biserica ortodoxa.
 Important e, ca probabil acele doamne incercau sa ne atraga sa venim la acea intalnire, sa cunoastem un alt punct de vedere al existentei lui Dumnezeu, decat cel impus de Biserica Ortodoxa, sa ne alaturam grupului lor si de a aduce la randul nostru oameni carora sa li se imparta "noi cunostinte".

 Probabil ne-au vazut tinere, si au zis ca la noi tine, putem crede mai usor ceea ce vor sa ne transmita, insa una dintre prietenele mele le-a zis ca la ora 12 (cand are loc intalnirea), noi suntem la biserica ... nu putem ajunge. Pentru cateva secunde s-a instalat tacerea, dar ulterio am primit raspuns, ca putem veni si mai tarziu ... la ora 19:00 se termina intalnirea.

 Evident, ca nu va merge nimeni dintre noi, dar ma intreb, cati tineri sunt racolati si imbuibati cu informatii despre "Dumnezeu", despre atragerea lor intr-o parte departe de Biserica ortodoxa? Sunt de parere ca daca primesc si ceva "motivatie", stimulente, iar ei nu stiu multe despre existenta unor astfel de "apostoli", au sanse mari sa mearga alaturi de ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu