Pagini

miercuri, 24 aprilie 2013

Dupa Ziua Internationala a Cartii

Nu am putut ajunge ieri in Centrul Vechi, e drept ca nici nu mi-am dorit foarte mult pentru ca stiam ca o sa fie fff aglomerat. Acum am incercat sa citesc impresii legat de seara trecuta si nu mi-a venit sa cred, sau mi-a venit sa cred ca ma asteptam dar nu inteleg cum poate sa fie lumea chiar asa.

Mai exact, am inteles ca nu a existat un drum printre carti, asa cum se promitea, si a fost o panglica ce departaja cartile existente. Dupa taierea acesteia, oamenii au dat navala sa ia cartile oferite gratuit intr-un mod barbar. S-au napustit asupra lor si au luat cat a putut fiecare. De la o carte cat s-a spus ca se ofera, unii au plecat cu sacosa.

Cat de bine crescut esti sa faci asta? Nu vreau sa jignesc pe nimeni, insa ma gandesc ca un om serios si manierat ar intelege cand i se spune ca trebuie sa ia o carte, si nu 10 (eventual si pentru cei care nu au putut ajunge, sau membri ai familiei).
Suntem atat de saraci de nu ne permitem sa cumparam cu carte, sau daca e "moca", de ce sa n-o luam?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu