Pagini

miercuri, 24 aprilie 2013

Incepe nebunia

Constientizati ca incepe nebunia, goana dupa cumparaturi, nu? (asta daca nu a inceput deja).

Din cauza timpului liber limitat, nu prea realizez cat de putin timp mai este pana la Sf. Pasti, dar nu pierd nimic pentru ca aud in jurul meu tot felul de discutii legate de meniu, de cumparaturi, etc. si ma trezesc instant. 

Nu stiu daca ar trebui sa-mi trag un semnal de alarma, pentru ca eu nu ma preocup la fel de tare ca cei din jurul meu, dar mi se pare un pic exagerat totul ... nu ii vad rostul.
De ce ar trebui sa facem 10 feluri de mancare, si sa mergem sa ne calcam pe picioare ca sa gasim ceva in hipermarket-uri? De ce sa pierdem zile intregi in bucatarie ca sa pregatesti mancare "speciala" si sa intorci casa cu fata in sus (in loc sa faci curat periodic si nu doar amanuntit inainte de Sarbatori)? Mancam oare cu mai multe guri, avem mai multe sisteme digestive care sa se ocupe de tot ce introducem excesiv in noi? Eu nu am auzit, dar poate am ramas in urma si-mi scapa.

 Mi-e groaza de zilele premergatoare Invierii, pentru ca pana si la Biserica este ff aglomerat, se calca lumea in picioare ... agitatie maxima peste tot.
Stiu ca asa este romanul, ca ii place sa aiba masa plina cu de toate, cred ca la toate sarbatorile e asa (si de Craciun, Revelion, zile de nastere), dar de ce nu ne gandim si la cati bani aruncam efectiv, pentru ca sunt convinsa de faptul ca in putine cazuri chiar se consuma tot.
Nu e mai bine sa faci totul cumpatat si eventual sa mananci putin pentru a putea schimba meniul repede si a fi proaspat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu