Pagini

sâmbătă, 13 aprilie 2013

Ma simt perfect

Probabil asta poate spune o pustoaica, si aici ma refer la o anume persoana pe care am urmarit-o cateva ore astazi, ca eu sunt obosita si nu mi-as dori decat sa mai tina weekend-ul asta inca o saptamana.

Mi-a dat mult de gandit pe moment, ulterior am trecut mai departe fara sa mai incerc sa gasesc un raspuns,  apoi am constientizat ca sunt foarte multe aspecte de luat in calcul si apoi totul poate fi interpretabil si in acelasi timp, relativ.

Dar, sa va spun despre ce este vorba. Am fost in parc, in Herastrau. Dupa o scurta plimbare, ne-am asezat la o terasa, m-am dat in balansoar ... m-a batut putin vantul ... timp in care ma uitam, fara sa vreau la inceput. In fata mea erau la inceput patru fete, ulterior au venit doi baieti. Una dintre ele, avea o bluza rosie mulata si sanii ridicati pana in gat, evident si la vedere. Nu prea le-am bagat in seama, am observat doar ca toti fumau tigara dupa tigara, si niciunul nu avea mai mult de 16 ani, dar doar atat. Mai tarziu, intamplator am auzit-o pe una vorbind la telefon cu cineva, spunand sa vina si respectiva persoana ca era o tipa dintre ele, beata. Surprizator, sau nu, tipa cu sanii la vedere era cea cu pricina. Avea niste miscari, si figuri, de nu-mi venea sa cred. Se apleca in fata baietilor respectivi, ca nu era suficient ca avea sutientul ala ridicat de nu aveai cum sa nu te uiti direct in sanii ei, isi invartea parul ... era in lumea perfecta, probabil.
Tare e ca si baietii de langa ele erau oripilati, la un moment dat unul dintre ei se stramba, si se uita la mine spunandu-mi din priviri, "uite-o si p-asta ce terminata e". Confirmam evident spusele lui, in mod indirect, si continuam s-o privesc, gandindu-ma cum poti sa-ti lasi copilul sa plece asa din casa (macar ca iti e teama sa nu se ia cineva pe strada de ea, si sa pateasca vreo bucurie). Apoi, faptul ca fumeaza fara nicio intrerupere, cu siguranta ar trebui sa fie sesizabil si de catre parinti, ca ii gasesti brichete, tigari, nu mai zic de mirosul specific. Iar faptul ca va ajunge acasa sub influenta alcolului, mi se pare urat, ca sa nu zic altceva. Fata fiind, si minora, sa te faci criza de sa nu ai echilibru sa poti merge normal, mi se pare grav.

Probabil e varsta la care se simt perfect, se apropie de majorat ... sunt cei mai tari, baga tutun la greu si traiesc viata la extrem. Dar oare o sa fie vesnica aceasta stare? Unde vom evolua/avansa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu