Pagini

miercuri, 17 aprilie 2013

Mai avem respect?

Nu cred ca exista vreo relatie perfecta,  o relatie fara neintelegeri si cu iubire vesnica, cu toate ca sincer as vrea sa fie asa, cine nu ar vrea?

Fiind un om de rand, si nu un mare sef care sa aiba biroul separat, stau in compania multor colege. Implicit e imposibil sa nu auzi si chestii personale, atunci cand cineva poarta o conversatie telefonica  cu cineva din familie.  Probabil ca multi avem la un moment dat si discutii in contradictoriu, dar din punctul meu de vedere e bine sa pastrezi totusi un ton decent, mai ales ca sunt multe persoane in jurul tau. (cu toate ca ar fi bine sa faci asta, si daca ai fi singur).

Ton decent sau nu, fiecare alege … dar sa ti se inchida telefonul brusc, mi se pare o mare tampenie. Cataloghez acest gest ca fiind mai mult decat urat.Nu cred ca am avea niciun motiv sa acceptam asta, cu atat mai putin sa punem in practica.

Din fericire nu am avut parte de astfel de moment, nici de cearta la telefon, dar nici de faze de genul acesta (si da, e adevarat), dar daca mi s-ar intampla (ca nimic nu e imposibil pe lume asta), cred ca ar fi grav. Doar gandul ca e posibil asta imi creeaza o stare de disconfort, gestul cred ca ar fi mai greu. Nu sunt violenta, nu cred intr-un mod brutal (verbal sau fizic) se poate rezolva vreo problema.

Oare fazele cu trantitul telefonului inainte de finalizarea discutiei, tine de respect? De bune maniere? Sau e dat de felul de a fi al persoanelor si comportamentul fiecaruia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu