Pagini

duminică, 21 aprilie 2013

Plimbare de weekend

A venit vremea frumoasa, iar parcurile s-au facut aproape neincapatoare.
 Poate multi dintre noi, cautam in weekend un pic de liniste, un loc unde sa te poti odihni, departe de galagia si aglomeratia din oras cu care ne confrunta, in fiecare zi. Suntem multe variante, in functie de disponibilitatile banesti, putem merge la munte, la padure, etc., dar daca poate nici banii, si nici timpul, nu ne sunt la indemana, putem merge la o plimbare in parc.

Asta am facut si eu ieri, am iesit cu prietenele mele (foste colege de masterat) la o plimbare in parc. Era foarte multa lume, majoritatea tineri, dar a fost foarte placut si o experienta ce trebuie repetata cat de des, de  oricare dintre noi.

Mersul pe jos pe o perioada de cateva ore, face foarte bine, mai ales cand duci o viata sedentara si nu te ridici de pe scaun decat de cateva ori, pe intreaga perioada a vietii. Aparent, mereu suntem obositi, mie mi se intampla sa imi doresc sa zac fara a avea nicio ocupatie concreta, e suficient sa stau cu o carte, sau cu laptop-ul in brate. Numai ca acest comportament nu este benefic organismului, avem nevoie de miscare fizica cat mai multa, chiar ne face foarte bine, insa trebuie sa trecem de etapa in care lenea este prietena noastra sau cand ne gasim activitati de facut in spatii inchise, in detrimentul celor in aer liber.

Azi este duminica, haideti sa mergem la o plimbare relaxanta, vreti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu