Pagini

marți, 23 aprilie 2013

Targ in Cismigiu

E asa de frumos, cand vii obosit frant acasa si gasesti ceva pe internet, care sa-ti aduca un zambet pe chip.

Mai exact, dupa o zi lunga si incarcata, stand cateva minute in cautarea unei mici relaxari, am aflat ca incepand din 27 aprilie pana pe 5 mai, in Parcul Cismigiu este un targ care mie imi place foarte mult.
Asta este al treilea an in care merg, si mereu am fost foarte incantata. 

Pe intreaga perioada sunt mestesugari care lucreaza in fata persoanelor care trec pe acolo, fie sculpteaza in lemn, fie decoreaza oua manual, fiecare cu alte indeletniciri pe care nu le poti vedea decat daca mergi intr-un specific al zonei. Pe langa astea, exista si produse intalnite la tot coltul, facem abstractie de ele, si va spun ca acolo veti gasi si o expozitie cu iepurasi.  In anii anteriori, erau multi iepuri, de toate marimile si toate culori, unii mai mici, unii mai mari, dar sunt scumpi foc. Mie imi plac foarte mult, si ma amuza maxim cand ii vad asa stand in doua labute si cu urechile ciulite.

Anul acesta am inteles ca or sa fie si momente artistice ce pot fi urmarite in weekend-ul 27-28 aprilie.


Va recomand sa mergeti, vremea va tine cu noi si merita efortul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu