Pagini

sâmbătă, 11 mai 2013

Actualizarea bazei de date a facturilor la RDS

La noi cred ca totul functioneaza cu intarziere, avem un delay cam mare uneori.

De ce spun asta, pai va dau un exemplu? Platesc facturile in penultima zi a lunii, iar la RDS si Enel, ziua scadenta este de obicei ultima zi a lunii in curs. Mentionez ca platile la RDS le achit online, optand pentru varianta de a trimite banii cu urgenta (plata urgenta, in urma careia banii sunt transferati in aceeasi zi), si cu toate astea am fost instiinta si in luna martie, si aprilie de neplata facturii si deconectarea de la serviciile RDS.

Evident ca mi-a crescut tensiunea instant cand am primit acel mail, si amenintarea ca voi fi deconectata, daca nu platesc in cel mai scurt timp posibil (sau daca am platit deja sa trimit repede confirmarea platii). Din punctul meu de vedere si factura este aiurea, faptul ca imi apare si soldul precedent, daca o platesc dupa data in care este emisa (adica jumatatea lunii  anterioare), te cam induce in eroare, daca nu mergi sa platesti factura la casieriile lor.

Imediat cum am primit mail-ul cu acea instiintare, am trimis ordinul de plata in format electronic, mentionand ca am achitat factura. In a doua zi lucratoare am primit iar mail cu neplata facturii si cu inceperea deja a deconectarilor, sa nu le zici ceva de dulce? Am raspuns imediat dand forward la mail-ul in care am comunicat ca am platit factura si am trimis dovada platii, atasand-o din nou, precizand ca nu inteleg pe ce motiv ar trebui sa fiu deconectata, avand in vedere ca factura este achitata si comunicand acest lucru deja de doua ori. (evident formulat altfel, intr-un mod mai agresiv, deja imi pierdusem rabdarea si fiind enervata de lipsa de profesionalism)

Pana acum nu am patit niciodata asta, si mereu am platit in acest mod, insa neavand rabdare sa mi se intample lunar aceasta problema, va trebui sa ma conformez si sa platesc probabil la inceputul lunii, ca pana la sfarsitul ei, poate reusesc sa-si actualizeze baza de date si sa nu mai apar cu facturi neachitate.

Culmea e ca doar la RDS am intampinat aceasta problema, la Enel niciodata nu am figurat cu facturi restante sau alte minunatii, si doar am platit fix in acelasi timp. Oare de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu