Pagini

marți, 21 mai 2013

Cadou de ziua colegilor

Astazi este ziua aniversarii numelui a multor persoane, de exemplu eu am pe langa mine 6 colege care fac parte din aceasta categorie.
Fiind sase persoane diferite, e greu sa gasesti un cadou pentru fiecare, astfel incat sa fie pe placul lor si sa le poti aduce o mica bucurie in suflet ... ca de cumparat ceva doar cu numele, o poti face oricand.

Mie imi place sa primesc carti, intotdeauna avem ceva de invatat din ele si pot ramane o amintire vesnica, daca persoana beneficiara isi doreste asta si o pastreaza. Mergand pe acest principiu am ales sa fac cadou colegelor mele, evident tot carti. Decat o floare care se usuca si o arunci, o carte e mai potrivita din punctul meu de vedere.

E frumos sentimentul trait atunci cand oferi ceva, si vezi pe fata persoanelor carora le daruiesti un cadou acea reactie unica ... indiferent daca expresia fetei este una fortata/simulata sau nu (iti dai seama imediat cum stau lucrurile).

Voua ce va place sa primiti cadou?

2 comentarii:

  1. Categoric, cartile sunt cadoul meu preferat in orice ocazie. Imi place blogul tau, cel putin partea despre carti pe care am rasfoit-o zilele trecute, dar nu mi-am semnalat prezenta. O seara faina!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Andreea,

    Voi posta mai mult in categoria cartilor, nu prea am avut timp de citit pana acum avand alte preocupari, dar revin la normal.

    O seara faina si tie!

    RăspundețiȘtergere