Pagini

sâmbătă, 18 mai 2013

Cantitatea de mancare ingerata si kg in plus

Ce bine ar fi daca am putea manca fara sa ne facem probleme ca in functie de asta, avem sanse mari sa ne ingrasam. 

... sau sa mancam mult si sa nu se depuna? Am auzit cateva fete/femei care nu aveau probleme cu kilogramele in plus, mancau dulciuri in voie, indiferent de ora, si daca te-ai uitai la ele, nu ai fi zis asta, ci ai fi crezut ca fac foamea. Cel putin eu asta ziceam despre o cunostinta, care era foarte slaba, dar aparent nu se abtinea de la nimic. In urma unei discutii pe tema ingrasatului, imi spunea ca mananca fara probleme aproape orice vrea, dulciuri foarte multe si nu se ingrasa.

La mine, situatia este exact pe dos, nu mananc mare lucru si tot nu reusesc sa slabesc, evident fiind mai grasa decat persoana cu care am stat de vorba. Ma gandeam ca poate din cauza faptului ca nu mananc mult, privez organismul de ceva ce are nevoie si atunci cand este alimentat, isi face depozite pentru vremuri grele.  

Indiferent de situatie, mi-ar placea sa fac parte din categoria feminina care nu este influentata direct, de cantitatea de mancare ingerata zilnic. 
Voi aveti aceasta problema cu mancarea si evidentierea ei in kilogramele avute?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu