Pagini

duminică, 19 mai 2013

Despre alimentatie

La recomandarea unei bune prietene, am vazut emisiunea de mai jos, care mi-a placut.
Denumirea este legata de postirea sanatoasa, dar nu este strict legat de post, ci de alimentatia in general.

In aceasta emisiune, dr. Virgiliu Stroescu a spus o reteta pe care am retinut-o si v-o spun si voua pentru ca am inteles ca aduce mult bine in organism, mai exact folosim: 2 legaturi de patrunjel taiate mic, 2 lamai (se curata coaja galbena, dar se pastreaza invelisul alb) si 2 cani de apa. Se pun in blender si se face un suc. Ulterior, se pune putina miere si ulei de masline. E bine de baut o cana dimineata si una seara, astfel incat lichidul sa ramana peste noapte si sa curete organismul pe interior.

Sa postim sanatos - Dr. Virgiliu Stroescu - Trinitas TV Biserica Azi - 2 Martie 2009 - 75 minute from Sanatate si Viata on Vimeo.

Mai stiti si alte emisiune de genul acesteia?

2 comentarii:

  1. bine ca ne reamintesti!un om deosebit si merita ascultat!

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place, am mai ascultat o emisiune de acest gen si mi-a placut, dar altele nu mai stiu :(

    RăspundețiȘtergere