Pagini

duminică, 5 mai 2013

Masajul efectuat in salon


Dupa o perioada incarcata in care cu siguranta am mai avut mai multe treburi decat intr-o perioada normala a anului, am avea nevoie si de o relaxare.

Vorbeam cu cineva care imi spunea ca ieri erau saloanele de infrumusetare/ remodelare corporala foarte aglomerate. Cu siguranta nu toti avem aceleasi preocupari si dorinte, din acest motiv poate ne-ar surprinde alegerea unor femei de a-si dedica cat mai mult timp pentru confortul personal, trecand peste treburile clasice ce sunt efectuate in perioada premergatoare Invierii Domnului.

Fiecare alege ce vrea sa faca, din perspectiva timpului si a partii financiare, dar daca alegeti sa mergeti la o sedinta de masaj efectuata in saloane, ganditi-va de doua ori daca e chiar o decizie buna.

Spun asta din experienta proprie, consider ca am aruncat multi bani aiurea, fara niciun rezultat. Mi-am luat abonamente la saloane, pentru masaj de relaxare sau anticelulitic,etc. in urma carora nu am vazut niciun efect.
Si asta s-a intamplat  nu pentru ca am avut un stil de viata haotic, am mancat mult si nesanatos ... de obicei am grija ce mananc, cu atat mai mult cand depuneam eforturi mai mari sa aduc mici schimbari aspectului meu fizic.

M-am apucat sa studiez personal, urmand cursuri avizate, tainele masajului (si nu, numai) si pot sa va spun ca ce se practica in saloane e departe de ceea ce ar trebui sa se practice concret. Tehnicile de masaj sunt facute  partial si uneori diferit de cum ar trebui, pentru a lucra concret fibra muschilor si articulatiile.

Cu siguranta depinde si de la un salon la altul, nu putem generaliza, insa ma gandesc ca indiferent de acest aspect, este imposibil ca o persoana sa poata depune suflet si interes pentru a-ti executa un masaj corect si complet, cand sta poate mai mult de 8 ore in picioare si depune un efort, in urma caruia te resimti foarte mult.

Lucrurile facute pe banda rulanta, au rezultat cantitativ, si nu calitativ cum ne dorim cu totii, din postura de clienti. 

Ati mers la saloane pentru sedinte de masaj?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu