Pagini

vineri, 24 mai 2013

Ne pregatim de weekend

Intotdeauna, vinerea dimineata simt ca ma dor toate incheieturile cand ma trezesc si as da orice sa mai pot dormi, numai ca este imposibil, astfel  incerc sa ma mobilizez sa ma dau jos din pat si sa ma pregatesc pentru ultima zi din saptamana de mers la serviciu.

Gandul ca este vineri parca imi da un gram de putere si motivatie, zicand ca unde au trecut 4 zile mai trece si a 5-a, ca oricum weekend-ul nu prea-l simti.
Cred ca pentru toti, zilele din weekend niciodata nu sunt de neglijat si pe cat de mult le astepti, pe atat de repede trec, in schimb zilele din cursul saptamanii uneori mi se par ca sunt interminabile.

Ii consider fericiti pe cei care lucreaza de acasa, mi-ar placea si mie, dar pana (si daca) voi ajunge acolo, trebuie sa ma lupt cu programul acesta, sa mai treaca ceva timp. Pana una alta, ma pregatesc de weekend. Mi-am propus sa fac multe, sper sa si reusesc.

Voi ce faceti in acest weekend?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu