Pagini

joi, 23 mai 2013

Oboseala asta ...

Dupa o seara incarcata cu treburi casnice, ma resimt din toate incheieturile. Ca doar cine statea ieri sa "piarda" timpul aiurea in loc sa se odihneasca? Printre alte persoane care au facut asta, m-am numarat si eu ... dar nu ma bucur pentru asta.

Acum trebuie sa trag de mine, sa fiu pe frecventa, sa ma pot concentra la alte treburi ce le am de facut, iar cand ma gandesc ca dupa-amiaza merg si la cursuri, deja e prea mult ... ma depaseste situatia.

Intotdeauna asteptam sa treaca perioada in care ne aflam, si speram la mai bine ... la liniste, odihna, vacante, etc. Numai ca nu constientizam ca in felul acesta trece si vremea pe langa noi, imbatranim si timpul inapoi nu-l mai putem da.

Cum cafea nu beau, nici energizante, astazi va si o zi de chin ... dar asta este, mi-am facut-o cu mana mea si am ales in consecinta.

Voi aveti o zi buna?

2 comentarii:

  1. Ee nu ... evident ca ma duc si pe ploaie si pe vant. Am plecat fix dupa ce a trecut vijelia, dar inca mai ploua. Am fost inspirata ca am luat dimineata o geaca foarte subtire, impermeabila (cu gluga in gulerul gecii) si nu m-a udat rau.
    La tine cum a fost?

    RăspundețiȘtergere