Pagini

miercuri, 22 mai 2013

Primele cumparaturi cu produse bio

In ideea de a manca sanatos si de a renunta la unele obiceiuri din trecut, am facut primele cumparaturi, ce constau in fructe bio. Cu ajutorul unei colege care stia despre existenta unor site-uri de cumparaturi de acest fel, m-am alaturat intentiei de a lua cateva fructe la preturi diferite fata de ce achizitionam cu ceva timp in urma, si nu regret alegerea facuta.

Inainte citisem multe articole care scoteau in evidenta faptul ca unii comercianti vand produse sub denumirea de "bio", insa nimic nu ar fi fost aproape de acest lucru, decat poate pretul. Ca sa ma asigur ca nu ma confrunt cu o astfel de situatie, am ales o varianta mai sigura din punctul meu de vedere, aceea de a lua produsele de la un comerciant care ofera si certificare pentru ceea ce vand.

Avand in vedere ca suma cheltuita era mai mare decat cumparaturile obisnuite, multe persoane m-au intrebat daca intr-adevar se merita  banii dati, pentru ca, de exemplu, la unele produse, preturile sunt chiar triple fata de ce se regaseste pentru acelasi produs gasit in hipermarket-urile din Bucuresti. Raspunsul pe care l-am dat este unul afirmativ, din punctul meu de vedere s-au meritat banii cheltuiti pe fructele bio (certificate) si voi continua sa merg pe astfel de achizitii in viitor,evident, in masura in care voi avea disponibil pentru asta.
Daca va intrebati de ce, va spun ca diferenta consta in aroma, gust, miros, etc. care sunt mult mai puternice decat la celelalte produse, si in plus am putut folosi si coaja (lamailor, portocalelor), lucru pe care nu il faceam inainte, datorita faptului ca in coaja se depoziteaza foarte multe toxine, substante toxice cu care sunt injectate fructele pentru a le oferi prospetime, coacere rapida, etc.

Mi-a placut sa beau o limonada cu menta cu un gust si miros puternic, fara sa dau de lamai seci, sau doar cu aroma de lamaie, asa ca voi mai incerca si alte produse ... acum mi-am comandat legume, sa-mi fac sucuri si salate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu