Pagini

vineri, 3 mai 2013

Viata noastra pusa in retelele de socializare

Ca toata lumea, si eu am cont pe cateva retele de socializare ... trebuie sa tinem pasul cu lumea, nu? Acum ca se apropie momente de sarbatoare (Sf. Pasti), cu toate ca as putea spune ca pentru unii e deja sarbatoare inca din 1 mai, avem mai mult timp sa surprindem clipe placute ce le transpunem in poze. 
Evident ca la scurt timp este sunt incarcate pe internet sa vada tot poporul ce facem noi.

Pot sa va intreb de ce?

Nu inteleg de alege lumea sa-si puna viata pe retelele de socializare, sa fie cunoscut tot ce am mancat, pe unde am fost, ce a mai facut copilul meu, ca m-am casatorit sau am fost in concediu nu stiu unde, etc. Nu mai avem lucruri personale, totul e public acum?

Stand in permanenta conectata la internet, ca doar saptamana asta  a fost mai scurta pentru mine, ma tot uit si constientizez ca pot spune aproape tot ce a facut X sau Y, doar vazand cinci sute de poze incarcate pe conturile personale, unele poze fiind in 10 exemplare ... nici timp sa le triem/impartim nu avem, le punem pe toate la gramada, sa vada si ochiul celuilalt cunoscut viata mea. Evident ca mi s-a luat, si nu le mai deschid, trec mai departe doar cand vad ca X a mai adaugat 50 de fotografii la "..." . 

Cred ca trebuie sa iau si eu exemplu, ma duc sa fac niste poze la ce am gatit pentru Pasti? Sau mai bine ... nu   ... ii las pe altii sa faca asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu