Pagini

luni, 3 iunie 2013

Board-games pentru timpul liber

Pentru ca la sfarsitul acestei saptamani voi termina cu un examen, ce imi va da posibilitatea ca pana in august sa fiu libera (doar fara cursuri) si sa ma pot bucura de o mini-maxi vacanta.
Deja ma gandesc la mult asteptata perioada si la ce mi-ar placea sa fac, este gandul care ma motiveaza sa ma straduiesc sa mai citesc/invat ceva ... ca apoi scap si am timp mai mult sa citesc si sa imi petrec timpul in aer liber,etc.

Mi-ar placea sa incerc cateva board-games-uri, dar nu prea stiu ce anume.
Am auzit de Saboteur, de Scrabble, si inca unul dar imi scapa acum numele, iar timpul fiind limitat nu am timp sa fac alte cautari.

Daca doar am auzit de aceste jocuri, este mai mult evident ca nu va pot spune mai multe despre ele, decat sub titlu informativ.

Stiti voi alte jocuri de acest gen?

2 comentarii:

  1. colonistii din catan, blokus, carcassonne

    RăspundețiȘtergere
  2. De colonistii din catan, stiu...am uitat de el de cand nu l-am atins, dar il am ... multumesc pentru idei :)

    RăspundețiȘtergere