Pagini

joi, 27 iunie 2013

Expozitia The Human Body

Inca din primele zile mi-am dorit sa iau si eu parte la acea expozitie, The Human Body de la Antipa, sa vad/cunosc mai multe despre corpul omenesc. Nu ma interereaza protestele care au loc pe acolo, discutiile controversate referitoare la provenienta acelor corpuri, privesc totul in sens informativ si atat, nu vreau sa stiu ce se afla in spatele acestei expozitii, pentru ca nu sunt eu in masura sa schimb ceva.

Tocmai cand imi facusem griji, ca nu stiam cum voi face ca sa ajung, stiind ca pe 30 iunie se va termina, am aflat ca surpriza continua ... as mai avea timp sa merg, pentru ca s-a prelungit pana pe 4 august.

Nu stiu daca voi stiti, sau daca va intereseaza, dar m-am gandit ca poate mai sunt persoane care inca nu stiu ca pot merge, si isi doresc asta.

Voi ati mers? Ati aflat ceva nou, astfel incat sa considerati ca a meritat banii pe care i-ati lasat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu